Savunma |
Açıklama |
Gard kaldırmak |
Rakibin isabet zarı başarılı geldiğinde, gard da başırılı olursa, hamle bloklanmış sayılır.
Bu bloklama hpnin silinmesini engellediği gibi bloklayana çeşitli avantajlar sağlar.
|
Kaçınmak |
Yumruk,tekme, kafa atma, diz atma, boyun makası, için 1d20 atılır.
15 veya daha fazla geldiği durumda hamle her ne olursa olsun kaçnılmış olur. |
Hamle yakalamak |
Şimdilik yalnızca yumruk ve tekme için geçerlidir. |
Saldırı |
Hasar Katsayısı |
Hasar Zarı |
İsabet Zarı |
Not |
Yumruk
|
3
|
1d4
|
1d2 (1 vurur, 2 ıskalar)
|
|
Tekme |
6 |
1d6 |
1d4 (1 vurur, 2 ve 3 ıskalar, 4 sıyırır) |
Hasar zarı 4 veya daha fazla gelirse rakibi yere düşürür. Düşüren kişi/taraf için düşen rakibe karşı diz kullanımı aktifleşir. Tekme zarın isabetini 1d2 ye dönüştürür ve tekmenin hasar zarına +2 ekler. |
Dirsek |
4
|
1d5
|
1d3 (1 vurur, 2 ve 3 ıskalar) |
|
Diz
|
6 |
1d6 |
1d2 (1 vurur, 2 ıskalar) |
İttirmek, güçlü tekme boyun makası, kafa atma yoluyla rakibin yere düşmesi, eğilmesi sonucu aktifleşir. kullanılması için düşüren kişinin rp de düşen kişinin üstüne çıktığını belirtmesi gerekir. |
Boyun Makası |
1
|
1d6 |
1d4 (1 yakalar, 2 rakip kaçar, 3 rakip kaçar, 4 hamle işe yarar fakat rakip çabuk kurtulur. İkinci hamle yapılamaz, avantajlar kaybedilir, yalnızca hasar verilir) |
HPsi 50 nin altına düşmüş rakibe karşı yapılabilir. Rakibe karşı 10 puan üstün olunması gerekir. Başarılı olunması durumunda, kıstırılan kişi bir el boyunca saldırı ve savunma hamlesi yapamaz. |
Kafa Atma |
7
|
1d6 |
1d5 (1 vurur, 2-3 ve 4 ıskalar, 5 yarı hasar verir) |
Hasar zarı 4 veya daha yüksek geldiğinde rakibin yere düşmesine sebep olur. Diz aktifleşir, isabet ettiren kişi tekme zarına +2 alır.
|
Şaşırtma |
İkna zarı 1d20: 15 ve üzeri geldiğinde rakip şaşırmış kabul edilir. |
Şaşırtma eylemi sırasında hasar alınmamasi gerekmektedir. Hasar alındığı takdirde şaşırtma başarısız sayılır. |
||
Boğazlama |
25 HP altında yerdeki rakibe, 15 HP altında ayaktaki rakibe uygulanabilir. |
Toplu kavgalarda, tarafsız üçüncü kişinin izlediği rollerde kullanılamaz. |
||
İttirmek |
1
|
1d10 |
1d3 (1 etkili, 2 ve 3 te rakip kaçar) |
Etkili isabet zarı içeren her durumda rakip yere düşmüş sayılır. |